Redactor — rozwiązanie do zarządzania redakcją
Redactor może pomóc w redagowaniu poufnych i jawnych tekstów i multimediów. To rozwiązanie umożliwia wstawianie treści i wyrażeń, które powinny i nie powinny być redagowane.
Redactor umożliwia tworzenie dokumentu poprzez umieszczenie wszystkiego, co chcesz zredagować, w okienku treści i reguł w okienku reguł. Możesz użyć panelu reguł, aby utworzyć reguły dla każdej strony. Gdy na stronie pojawi się nowa treść, możesz określić, że treść powinna zostać zredagowana, dodając nową regułę.
Reguła redakcji to proste wyrażenie tekstowe, data lub wyrażenie odwołujące się do strony. Możesz także określić inną regułę redakcji dla każdej strony.
Redactor umożliwia zastosowanie strony do kategorii i dołączenie dowolnej treści i wyrażeń, które chcesz zredagować z określonej kategorii. Możesz określić minimalną i maksymalną liczbę znaków, które mają zostać zredagowane oraz czy redagować podczas przewijania lub ładowania strony.
Narzędzia można używać do redagowania treści poufnych lub niepoufnych, ale jeśli chcesz zredagować całą zawartość strony, musisz ustawić zasadę redagowania na „Usuń wszystko”.